10 Aralık 2008 Çarşamba

Major 1.Sezon 1.Bölüm

Play Ball Fansubs,ilk altyazısıyla yayına sonunda başlıyor...

Daha önce belirttiğimiz gibi Major'un birinci sezonuyla başlayacağımızı söylemiştim;animeyi İngilizce'ye çeviren Minor Ja Nai grubu geçtiğimiz günlerde Major'un 100.bölümünü yayınlarken biz de bugün ilk bölümünü yayınlıyoruz... Hedefimiz elbette mümkün olduğunca çok altyazı yayınlayabilmek ama 100 bölüm geriden gelmek te pek basit iş değil tabii ki.

Neyse karşınızda Minor Ja Nai'ın yayınladığı versiyona uyumlu altyazınız;bulabilirseniz altyazısız Major raw'ıyla rahat rahat -bulmanız zor baya aradım ama bulamadım-,bulamazsanız da BSPlayer tarzı bir programla açabilirsiniz tabi eliniz MJN'nin yayınladığı bölüm olması gerekiyor.. -Dadadadam efektiyle- karşınızda Play Ball Fansubs imzalı Major S01 E01..


Yorumlarınızı blogumuza bırakırsanız gerçekten memnun oluruz,elbette altyazıda düzeltilmesi gereken şeyler olacaktır. Bunlara bağlı olarak v2 çıkartabiliriz tabii..

Saygılarımızla,bir dahaki bölüme dek..

-PBFS Staff

2 yorum:

bedifeci dedi ki...

1.Bölüm seyretmedim ama indirip seyredecegim keşke fansub haline getirseydin ama rawını bulmak zordur anlıyorum.Spor animeleri genelde uzun soluklu olur One Outs adlı animeyi takip etmeni öneririm..Aoki Densetsu Shoot çalışmasını ilerde bekliyorum senden.Çalışmalarında başarılar dilerim.

PBFS Staff dedi ki...

Rawını bulmak zordan da öte aslında ilk sezon için,bayağı bir aradım altyazıyı yollamadan önce ama bir sonuca ulaşamadım maalesef.

Aoki Densetsu Shoot çalışmamın büyük bölümü de altyazı şeklinde olacak. Major'a oranla çok daha eski bir çalışma ve rawını bulmak çok çok daha zor. Ama elimden geleni yapacağım tabi,bulunabilirse fansublu olarak yayınlamak isterim.

Sağolun,size de iyi günler-akşam-lar-geceler.